Pagina's

dinsdag 9 april 2013

Stash: make-up


STASH: make-up
Hey readers,
Ik doe het iedere dag wel op : make up. Ik laat jullie 10% van mijn make-up zien. De (voor mij) belangrijke dingen. Ik laat merk lezen en hoe ze werken, helaas kan ik de prijs er niet bij vermelde omdat ik dat echt niet meer weet. Lezen hoe en wat? Klik dan op lees meer.


Dit is mijn prop volle toilet-tas. Waarbij ik de helft van de inhoud show.


Mijn mascara:
- chanel ~ tuurlijk is de prijs hoog maar jammer genoeg valt de kwaliteit ook erg tegen, ik heb volume nodig met mijn ukiepukie wimpertjes van mij en dat kan deze mascara niet geven...
- maybelline new york 100% Black ~ ik ben erg blij met deze mascara het borsteltje is lekker groot en mijn wimpers worden 2 keer zo lang!
- maybelline new york cat eyes ~ ik ben verslaaft geworden aan deze mascara, wauw! Hij werkt enorm goed, mijn mascara is dan wel bijna op maar zeker de eerste paar keren werkt deze mascara enorm goed!
- estee lauder lash primer plus ~ klinkt raar maar deze mascara is dus WIT, het is bedoelt om een druppel aan je wimpers te zetten waardoor ze langer worden. Na dat je deze mascara op hebt gedaan moet je wel nog andere mascara er overheen doen. 
- max factor false lash effect fusion ~ deze mascara werkt vooral goed voor je onder wimpers, hij droogt alleen wel erg snel uit.


Mijn nagellak:
- opi~ weer zo'n dure, maar deze werkt wel enorm goed! Ik ben verliefd op de roze! En met de paarse crack maakt het mijn opi stash compleet.
- HEMA topcoat ~ HEMA is goedkoop en goede kwaliteit, deze topcoat lijkt roze maar het zijn allemaal parelmoeren glitters. Ik vindt deze topcoat TE GEK!
- dior ~ bweh... Wat een slechte nagellak. Je moet minstens 5 lagen doen om het een mooie sterke kleur te laten zijn.


Mijn oogschaduw:
- chanel oogschaduw ~ dit is een mooie natuurlijke kleur, hij is enorm goede kwaliteit en ziet er erg mooi uit.
- chanel oogpoeder ~ dit is zilver en die gebruik ik alleen voor gekke feestjes maar hij werkt daardoor er niet minder op.


Mijn parfum:
- replay ~ parfum is sowieso of je er van houd of niet maar deze maakt je huid erg droog. Het is een zoete fruitige geur.
- Burberry ~ weer een zoete geur. 
- Jean Paul Gaultier ~ ik ben al helemaal gek van het flesje laat staan van de geur. Dit is de beste parfum die ik ken. Nou heb ik wel bij de wereld draait door gezien dat in dit en nog een paar andere parfum merken potvis-kots gaat. YEK! Dit noem je ook wel ambergris.


En hier dan nog mijn chanel lipgloss andere lipgloss heb ik niet nodig want deze is top! Hij droogt snel op waardoor je geen raar uitziende lippen krijgt maar het glitter effect blijft wel! 


Dit was het dan weer. Morgen (als het me lukt) weer een artikel. Wil je weten wat het is? Kijk dan morgen weer op mijn blog =).           X sue


Geen opmerkingen:

Een reactie posten