Pagina's

zaterdag 6 april 2013

lente DO's

Do or don't ? Als je op straat kijkt zie je soms leuke dingen en soms dingen die ECHT niet kunnen! Wil jij er niet als een gek bij lopen? Klik op lees meer en zie 5 do's op het gebied van mode en make up.


DO's :
1. Ooit gehoord van lita's ? Ik ben helemaal verliefd op de schoenen. En ik ben niet de enige Jeffrey Campbell heeft een fashionista trend gezet ! Je moet er van houden of niet. Ik vind ze gaaf maar een paar van mijn vriendinnen vinden ze bijvoorbeeld oerlelijk.


2. Pasteltinten zijn ook weer overal deze lente, pasteltinten zijn zachte kleuren. Allemaal heel soft en ze zijn ontzettend leuk te combineren met andere pasteltinten.




3. Een donut knot is helemaal in en op internet zie je vaak een tutorial. Ik bespaar je moeite en plaats de foto hier. Makkelijk en hip die donut ( je kan dit met een sok doen maar ook bij de H&M heb je een echte haar-donut kopen voor ongeveer 3 euro. )




4. Shirtjes of rokjes met laagjes is ook zeker weten een do deze lente! Maakt niet uit welk model laagjes en flupjes zijn helemaal hot! Wat ik persoonlijk niet zou doen is en een rok en een shirt van laagjes, dan word het TE, neem dan een leuke jurk.






5. Last but not least : vol haar. Veel meiden en vrouwen hebben plat haar een paar tips om daar vanaf te komen zijn:
•Gebruik een haarmasker ( te kopen bij de kruitvat ofzoiets. )
•Je kunt ook je haar föhnen  waardoor je haar niet meer zo plat op je hoofd zit..
•Er is ook een trucje: je doet water in een planten spuit en gooit er wat zout bij, je spuit wat in je haar, laat het drogen waardoor je een strandhaar effect krijgt.


Dit waren een paar lente do's.. Gebruik ze goed! Als het goed is komen morgen de lente don'ts, dus kom morgen terug om te weten wat je NIET moet doen.

Xxx
Modemeisje sue.

1 opmerking: