Pagina's

vrijdag 12 april 2013

DIY: foundation bodylotion.

Hey readers,

Ik heb zelf maar wat geprobeerd maar ik wou graag er bruiner uit zien (ik ben een melkfles). Meestal als ik foundation op doe is mijn huid heel droog. Nu maak ik dus een foundation bodylotion. Wil jij het recept en weten of ie goed werkt? Lees dan verder.

Ingrediƫnten:
- oude bruine oogschaduw (nieuw is een beetje zonde)
- een bakje
- een lepel
- niet erg ruikende bodylotion.

Hoe ik het deed (nogmaals ik heb dit zelf bedacht misschien werkt het beter op een andere manier):
 Ik zette het bakje neer en deed de oogschaduw in het bakje, ik prakte het alvast een beetje voor. 

 Toen deed ik er een enorme hoeveelheid bodylotion bij. 

daarna prakte ik het allemaal tot 1 mooi geheel. Ziet er natuurlijk niet heel mooi uit allemaal brokken op jouw huid. Op een of andere manier zag het er paars met glitters uit terwijl ik toch echt de bruine heb genomen. 

Maar dan wordt het toch tijd om het op je te smeren... Het prikte een beetje maar ik had ook veel te veel oogschaduw gebruikt. Ik leek snooki van Jersey shore wel, zo zonnebank bruin. Later zou ik het nog wel is een keer proberen maar dan met minder oogschaduw, het lijkt heel ligt in het bakje maar op je gezicht piep je wel anders. Op deze foto's zie je mij zonder, half om half en helemaal besmeurt met de foundation bodylotion.




DON'T TRY THIS AT HOME. 

Zo... Nu dan maar alle troep van mijn gezicht af halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten