Pagina's

zaterdag 30 maart 2013

Zacht haar?

Hey lezers , Zoals je kan zien ben ik net een nieuwe blog begonnen "do try this at home" waarbij ik me afvraag of beauty-tips die op internet staan kloppen. Thuis probeer ik ze uit, Maakt niet uit wat, en post ik mijn belevenis op mijn blog. Als einde van de blog zeg ik of je het thuis kan doen. LETS GO! ZACHT HAAR DOOR ONTBIJT? Vandaag heb ik flink op het internet gekeken naar haar-tips. Ik kwam uit bij 



een foto waarbij je jouw haar gladder en zachter kan maken. Je moest een mengsel maken met ingrediƫnten die de meeste mensen gewoon in hun keuken hebben liggen: 1 ei, olie en honing. Ik pakte een klein kommetje (het hoefde geen grote bak te zijn) gooide het eigeel en het eiwit gewoon in de kom. Schonk de olie op mijn gevoel in de kom en stopte er een hele scheut honig bij. Eerste lag alles apart maar door te roeren kwam alles bij elkaar. Het mengseltje maken duurde me 2 minuten. Ik heb mijn haar er helemaal mee ingesmeerd totdat er geen smurrie meer over was. De geur is even wennen, het ligt eraan wat je maar lekker vind. Je moest een handdoek op je hoofd binden en 30-60 minuten wachten. Ik koos ervoor om 50 minuten te wachten. In de tussen tijd heb ik de "fashionista" gelezen. Toen de tijd voorbij was waren een paar plukken hard en de handoek was van binnen geel, die moest de was in. Tijdens het douchen kwam er geel en soms wit spul uit mijn haar. Ik heb mijn haar met shampoo en conditioner gewassen. Mijn haar was erg zacht maar niet anders dan het normale als je net je haar hebt gewassen. Ik dacht dat het gewoon even moest drogen. Nadat het gedroogd was was mijn haar enorm vet niks meer niks minder. En als ik iets haat is het wel smerig vet haar. Het zag er enorm onverzorgd uit. Ik heb het later nog een keer moeten wassen. Het was er toen nogsteeds niet helemaal uit maar ik denk dat het gewoon een kwestie van tijd is. Internet heeft gefaald. De smurrie die ik in mijn haar heb gesmeerd verricht geen wonderen maar rampen. Dus, DO TRY THIS AT HOME? Jammer genoeg moet ik mededelen dat mijn eerste experiment is mislukt. Doe het niet! Spaar je haar en was je haar gewoon om het zacht te maken. Ik ga weer zoeken voor een beauty-tip op internet en probeer het thuis weer uit. Volgende week (als het goed is) kun je die weer gewoon op mijn blog lezen. Groetjes, Modepopje Sue.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten